Автоматизація ліфтового обліку - актуально вже сьогодні!
1. Ситуація в галузі
2. Існуюча проблематика
3. Цифровізація для ліфтовиків
4. Переваги розвитку
Ситуація в галузі
Ліфт являє собою об'єкт підвищеної небезпеки, тому його утримання та обслуговування має забезпечувати високий рівень контролю його технічного стану. Експлуатація та обслуговування будь-якого ліфта - це послідовність організаційно-технічних заходів, які суттєво впливають на забезпечення безпечних умов користування ліфтом.
Вирішення завдань з ремонту, технічного обслуговування, обліку об'єктів ліфтового господарства передбачає обробку великого обсягу документації та паперових форм. Обробка та облік такої інформації часто істотно збільшують обсяг задіяних ресурсів підприємства або, а в умовах ресурсних обмежень, знижують якість послуг, що надаються.
Існуюча проблематика
Досі в деяких
організаціях більша частина необхідної і постійно використовуваної документації обробляється тільки в паперовій формі, що істотно знижує оперативність ухвалюваних рішень, можливість аналізу даних, а також ставить під сумнів достовірність і надійність інформації.
Виникають ситуації, в яких ускладнюється швидке реагування в разі збоїв ліфтів, оскільки збільшується час на ухвалення рішень, сповіщення відповідальних співробітників, неможливості в короткі терміни вивчити причини аналогічних збоїв, оскільки під рукою немає єдиної бази за всіма ліфтами та збоями, які траплялися раніше. Найчастіше, щоб зібрати дані за виконаною роботою за період, за будь-якою неполадкою, за відповідальними співробітниками, за адресами, за замовниками потрібна надмірна кількість часу на аналіз і збір.
Для керівництва ускладнюється контроль над ходом виконання заявок, що надійшли, на ремонт і обслуговування ліфтового обладнання, завантаження персоналу і планування ресурсів.
За такого підходу через людський фактор збільшується кількість помилок і, як наслідок, знижується ефективність роботи майже кожного співробітника і всієї організації загалом.
Тому в ліфтовій галузі гостро назріла необхідність упровадження зручних і практичних інструментів для оптимізації роботи диспетчерів, ліфтерів і адміністративного персоналу з метою підвищення якості, швидкості та прозорості їхньої роботи.
Цифровізація для ліфтовиків
Для цифровізації ліфтової галузі існує кілька інформаційних систем. Кожна з них автоматизує свій певний сегмент бізнес-процесів. Хотілося б торкнутися однієї з систем, а саме АІС "Облік Ліфтового господарства", вона розроблена на поширеній вітчизняній платформі "1С:Підприємство 8" і забезпечує:
- Оформлення та контроль виконання заявок на аварійний виїзд і технічне обслуговування ліфтів;
- Зберігання технічних характеристик ліфтів (тип, модель, система управління, дати зупинки/ремонту/заміни/модернізації);
- Зберігання характеристик конструкцій і шахт ліфтів;
- Зберігання інформації з обслуговування ліфтів (договори, технічний огляд, планові та фактичні дати обстежень);
- Складський облік матеріалів і запасних частин для ремонту ліфтів;
- Формування звітів за спожитими матеріалами з розподілом їхньої вартості за ліфтами;
- Формування звітів за потребою діагностичного обслуговування, за ОДС, за закріпленими за співробітниками ліфтами та інших звітів;
- Використання спеціалізованих довідників і класифікаторів для унеможливлення дублювання введення інформації (види інспекцій, ремонтів, бригади, шахти ліфтів, технічні характеристики, замовників, адреси, користувачів тощо);
- Автоматичне резервне копіювання даних;
- Інтеграцію з Диспетчерським комплексом "ОБЬ";
- Інтеграцію з 1С:Бухгалтерія 8;
- Інтеграцію з 1С:Зарплата і Управління Персоналом;
- Сповіщення про нові заявки через SMS і Email-інформування;
- Мобільний додаток для механіків. Також до складу системи входить мобільний застосунок для підвищення ефективності роботи ліфтового механіка. Диспетчеру більше не потрібно телефонувати механіку і диктувати інформацію за адресою, під'їздом і ситуацією, що склалася. Після заповнення диспетчером інформації в обліковій системі заявка автоматично направляється відповідному механіку для її подальшого виконання.
Після виконання робіт механіком відповідна інформація через мобільний додаток надсилається диспетчеру та керівництву.
Переваги розвитку
Використання зазначених інструментів автоматизації бізнес-процесів дає змогу в рази скоротити робочий час співробітників і фінансові витрати організації під час вирішення повсякденних завдань.
Це приклад коментаря. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Vivamus at nunc a eros ullamcorper semper vel ut dolor. Aenean quis lorem sed eros auctor ornare convallis et nisi. Sed eu arcu quis erat suscipit cursus.
Це відповідь. Lorem ipsum dolor sit amet sed eros auctor ornare convallis et nisi. Sed eu arcu quis erat suscipit cursus.
Це ще одна відповідь. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Vivamus at nunc a eros ullamcorper semper vel ut dolor. Aenean quis lorem sed eros auctor ornare convallis et nisi. Sed eu arcu quis erat suscipit cursus.
Ще один коментар. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Vivamus at nunc a eros ullamcorper semper vel ut dolor. Aenean quis lorem sed eros auctor ornare convallis et nisi. Sed eu arcu quis erat suscipit cursus.